CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

6.22.2010

Giveaway - Sorteo







This giveaway is from KarDi Baby

Vinelisse is a mom that makes this beautiful hair pieces


for little girls. You can visit her page in Facebook Group


KarDi Baby


and see all the beautiful work.


She gave me 2 ice cream lollipop hair pieces


and 1 headband for one of my readers.


Do you want one?


*First go to her page in Facebook join the group and come here and


tell me wich one you like.




Extra entries


* Follow my blog


* Post this giveaway in your blog


* Leave your e-mail in the comments


* This giveaway ends July 7


* The winner have 48 hours to reclaim the prize or I will choose another person.




Este Sorteo es de KarDi Baby


Vinelisse es la creadora de hermosas


piezas para el cabello de las chicas.


Puedes visitar su pagina en Facebook y


ver todas las cosas hermosas que hace.


KarDi Baby me ha regalado 2 hebillas de paleta


de mantecado y 1 banda con una flor.


Para participar solo tienes que ir a la


pagina de Facebook de KarDi Baby unirte al grupo


y luego decirme cual te gusto mas.






Mas oportunidades


* Sigue mi blog


* Escribe en tu blog sobre este sorteo


* Recuerda dejar tu correo electronico, el sorteo termina el 7 de julio.

El ganador tendra 48 horas para reclamar su premio.










1 comentario:

Anónimo dijo...

ya soy amiga del grupo me encanta!!!!